Returnering & reklamation

Du har 14 dages returret på alle varer, såfremt de er i samme stand som ved modtagelsen. Du må ikke have vasket varen, taget mærker af og der må ikke være brugsspor eller lignende. Produktet skal altså fremstå, som da du modtog den. Det er lovligt, at prøve produktet, svarende til, hvad du kan i en fysisk butik. 

Du skal inden 14 dage fra modtagelse meddele os, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives via mail, tlf. eller lignende og det skal være tydeligt, at du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret. Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Udgiften til returnering af en vare, der udelukkende returneres pga fortrydelse af købet, tilfalder dig som køber. Du kan dog altid købe billig returfragt her.

Fra du modtager varen og til den er retur hos os, bærer du risikoen for varen, det er derfor vigtigt, at du pakker den forsvarligt ind ved returnering.

Hvis varen ikke fremstår ubrugt anser vi den som uden handelsværdi, og du kan derfor ikke få pengene tilbage for produktet. For at få hele købsbeløbet retur, skal produktet altså fremstå som da du modtog den.

Når du skal returnere en vare:

  1. Læg varen tilbage i dens oprindelige emballage. Lad mærker og klistermærker mm sidde på produktet. Husk, at varen ikke må bære tegn på slid, have pletter eller skader. 

  2. Udfyld retursedlen som du finder her

  3. Pak produkterne og vedlæg retursedlen. Genbrug gerne vores forsendelsesemballage eller pak returvarerne i en ny pose/kasse.

  4. Send pakken til vores adresse. Du kan returnere pakken til os med vores returlabel som indeholder omdeling til vores adresse, track and trace samt pakkeforsikring. Du kan købe vores returlabel her.

          Pakken skal sendes til:

   Dengodebehandling  v. Winnie Elholm
   Vorrevej 32b
   8541 Skødstrup

Husk, at du bærer risikoen for returpakken. Derfor anbefaler vi, at du altid sørger for at få en kvittering ved indleveringen.

Du kan også altid komme forbi med de varer du ønsker at ombytte eller returnere. Skriv en sms til 28557394, så kan vi aftale et tidspunkt.

Få dine penge tilbage
Vi returnerer dine penge hurtigst muligt efter vi har modtaget returforsendelsen. Du vil du modtage en opdateret ordrebekræftelse når pengene er returneret.

Returbetingelser

  • Vi tager ikke imod returforsendelser pr efterkrav eller pakker sendt uden omdeling.

  • Du har ansvaret for, at varen er pakket forsvarligt ind, så den kommer frem i samme stand som du modtog den i. Du må aldrig sætte din returlabel direkte på originalemballagen, i så fald kan du ikke få dine pengene retur.

  • Har du flere varer du ønsker at returnere, fra forskellige ordrer, kan de sagtens sendes samlet. Du skal dog udfylde en returseddel for hver ordre og vedlægge.

Ønsker du at ombytte en vare til en anden?

Det hurtigste for dig er, at  lave en ny ordre på det produkt du ønsker i stedet for. På den måde får du hurtigere din nye vare frem. Når vi modtager din returforsendelse krediterer vi beløbet for varerne og pengene kommer retur.

Vil du returnere en gave?

Har du fået en gave, købt her, som du ønsker at returnere gør du følgende:

  • Udfyld vores returseddel.
  • Hvis du har et ordrenummer, et telefonnummer eller et navn, må du meget gerne skrive det på, da det derved bliver lettere for os at finde bestillingen
  • Send varen til vores adresse, se hvordan ovenfor.

Reklamation

Ifølge købeloven har du 24 måneders reklamationsret. Afhængig af den konkrete situation kan du få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen. Er der opstået en fejl eller skade på en vare, som følge af forkert brug ud fra anvisningerne på produktet, er produktet ikke dækket af reklamationsretten.

Drejer reklamationen sig om fejl og mangler på et produkt, skal du som køber meddele dette til os i rimelig tid efter du har modtaget produktet. Vi anser 1 mdr som rimelig tid. Vi dækker fragtomkostninger, hvis produktet er dækket af reklamationsretten.

Hvordan gør jeg?

Du skal altid  sende os en e-mail med en beskrivelse af problemet/fejlen og billeder både af fejlen og af hele varen. På den måde kan vi bedst vurdere, hvorvidt det drejer sig om en reklamation.

Vi dækker naturligvis dine rimelige fragtomkostninger såfremt reklamationen er berettiget, så kontakt os på winnie@dengodebehandling.dk, inden du selv returnerer varen.

Pakken skal sendes til:

   Dengodebehandling  v. Winnie Elholm
   Vorrevej 32b
   8541 Skødstrup