Handelsbetingelser

Bestilling

Når du har lavet en bestilling på shop-dengodebehandling, vil du modtage en elektronisk bekræftelse/email (tjek eventuelt dit spamfilter). Du vil desuden modtage en ny e-mail når din ordre bliver afsendt.

Pre-order/forudbestilinger

Bestiller du produkter som forudbestilling afsendes de på den oplyste dato. Bestiller du andre varer samtidig sendes hele ordren samlet, hvorfor der kan være længere leveringstid selv om produktet er på lager. Ønsker du levering af to omgange så kontakt os.

Betaling

Vi tilbyder følgende betalingsmetoder:

  • Dankort

  • Visa/Dankort

  • MasterCard

  • Pay Pal

  • Google Pay

  • Apple Pay

  • Manuel Mobilepay - du skal selv overføre beløbet efter du har gennemført ordren til 733434. 

Alle priser er incl moms

Online betaling med kort

Ved betaling med elektronisk betalingskort trækkes beløbet først, når vi afsender varerne.

Der betales via sikker og krypteret SSL-forbindelse (Secure Socket Layer). Det betyder, at dine kortoplysninger ikke kan læses af udenforstående. 

Vi kan altid nedskrive det beløb du skal betale, men ALDRIG forhøje det. Det betyder, at vi kan nedskrive beløbet i forbindelse med udsolgte varer, varer du fortryder mm, men vi kan desværre ikke sætte ekstra varer på, efter du har godkendt betalingen.

Fragt og Levering

Leveringstid

Vi afsender din vare inden for 1-3 dage. Er de vist på hjemmesiden, er de som udgangspunkt tilgængelige.

Forsendelsesomkostninger

Vi sender med DAO og GLS fra 44 kr. Der er dog gratis fragt ved ordrer over 499 kr.

Når vi sender med DAO er der mulighed for levering på din adresse eller til en DAO shop. Du vælger selv under “levering” hvordan du ønsker din pakke sendt. Vejer din pakke over 10 kg eller er det de store kasser fra Aykasa, kan den dog kun leveres til DAO SHOP. 

Afhentning efter aftale

Du er altid velkommen til, at afhente din pakke på adressen. Du skal dog altid lave en aftale inden, da jeg i løbet af dagen har behandlinger. Send mig en besked på 28557394, så kan vi aftale et tidspunkt for afhentning.

Adressen er: Vorrevej 32b, 8541 Skødstrup. 

Kunde på klinikken

Er du kunde på klinikken og kommer du til en behandling kan du altid ligge en ordre inden og blot vælge afhentning. Du skal som udgangspunkt gøre det dagen inden, hvis jeg skal nå at pakke dine varer til din aftale dagen efter. Alternativt kan vi finde produkterne når du er her.

Kontakt

Dengodebehandling v. Winnie Elholm
Vorrevej 32B
8541 Skødstrup
Telefon: 28557394
Mail: winnie@dengodebehandling.dk
CVR: 32848281
Etableringsår: 2010
Organisationsform: Personligt ejet virksomhed

Åbningstider efter aftale

Politik omkring kundeoplysninger

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger der udelukkende er registreret i kundekartoteket på shoppen der er drevet af shopify og hos shipmondo der står for fragten. For at handle på shop-dengodebehandling skal vi bruge følgende oplysninger for at kunne levere dine produkter. 

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mailadresse

Cookies

Hos shop-dengodebehandling anvendes der cookies. Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer. 

Logstatistik

På shop-dengodebehandling indhenter vi statistik på de besøg der er på siden. Det gør vi for at få et billede af hvor mange besøgende siden har, hvor de besøgende kommer fra og  hvilke sider de kigger på. Det er ren statistik der er med til at optimere shop-dengodebehandling og disse data indeholder ingen personoplysninger.

Sådan returnerer du

Du har 14 dages returret på alle varer, såfremt de er i samme stand som ved modtagelsen. Du må ikke have vasket varen, taget mærker af og der må ikke være brugsspor eller lignende. Produktet skal altså fremstå, som da du modtog den. Det er lovligt, at prøve produktet, svarende til, hvad du kan i en fysisk butik. 

Du skal inden 14 dage fra modtagelse meddele os, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives via mail, tlf. eller lignende og det skal være tydeligt, at du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret. Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Udgiften til returnering af en vare, der udelukkende returneres pga fortrydelse af købet, tilfalder dig som køber. Du kan dog altid købe billig returfragt her.

Fra du modtager varen og til den er retur hos os, bærer du risikoen for varen, det er derfor vigtigt, at du pakker den forsvarligt ind ved returnering.

Hvis varen ikke fremstår ubrugt anser vi den som uden handelsværdi, og du kan derfor ikke få pengene tilbage for produktet. For at få hele købsbeløbet retur, skal produktet altså fremstå som da du modtog den.

Når du skal returnere en vare

  1. Læg varen tilbage i dens oprindelige emballage. Lad mærker og klistermærker mm sidde på produktet. Husk, at varen ikke må bære tegn på slid, have pletter eller skader. 

  2. Udfyld retursedlen som du finder her

  3. Pak produkterne og vedlæg retursedlen. Genbrug gerne vores forsendelsesemballage eller pak returvarerne i en ny pose/kasse.

  4. Send pakken til vores adresse. Du kan returnere pakken til os med vores returlabel som indeholder omdeling til vores adresse, track and trace samt pakkeforsikring, hvorfor du ikke må returnere pakkerne med DAO. Du kan købe vores returlabel her.

          Pakken skal sendes til:

   Dengodebehandling  v. Winnie Elholm
   Vorrevej 32b
   8541 Skødstrup

Husk, at du bærer risikoen for returpakken. Derfor anbefaler vi, at du altid sørger for at få en kvittering ved indleveringen.

Du kan også altid komme forbi med de varer du ønsker at ombytte eller returnere. Skriv en sms til 28557394, så kan vi aftale et tidspunkt.

Få dine penge tilbage

Vi returnerer dine penge hurtigst muligt efter vi har modtaget returforsendelsen. Du vil du modtage en opdateret ordrebekræftelse når pengene er returneret.

Returbetingelser

  • Vi tager ikke imod returforsendelser pr efterkrav eller pakker sendt uden omdeling.

  • Du har ansvaret for, at varen er pakket forsvarligt ind, så den kommer frem i samme stand som du modtog den i. Du må aldrig sætte din returlabel direkte på originalemballagen, i så fald kan du ikke få dine pengene retur.

  • Har du flere varer du ønsker at returnere, fra forskellige ordrer, kan de sagtens sendes samlet. Du skal dog udfylde en returseddel for hver ordre og vedlægge.

Ønsker du at ombytte en vare til en anden?

Det hurtigste for dig er, at  lave en ny ordre på det produkt du ønsker i stedet for. På den måde får du hurtigere din nye vare frem. Når vi modtager din returforsendelse krediterer vi beløbet for varerne og pengene kommer retur.

Vil du returnere en gave?

Har du fået en gave, købt her, som du ønsker at returnere gør du følgende:

  • Udfyld vores returseddel.
  • Hvis du har et ordrenummer, et telefonnummer eller et navn, må du meget gerne skrive det på, da det derved bliver lettere for os at finde bestillingen
  • Send varen til vores adresse, se hvordan ovenfor.

Reklamation

Ifølge købeloven har du 24 måneders reklamationsret. Afhængig af den konkrete situation kan du få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen. Er der opstået en fejl eller skade på en vare, som følge af forkert brug ud fra anvisningerne på produktet, er produktet ikke dækket af reklamationsretten.

Drejer reklamationen sig om fejl og mangler på et produkt, skal du som køber meddele dette til os i rimelig tid efter du har modtaget produktet. Vi anser 1 mdr som rimelig tid. Vi dækker fragtomkostninger, hvis produktet er dækket af reklamationsretten.

Hvordan gør jeg?

Du skal altid  sende os en e-mail med en beskrivelse af problemet/fejlen og billeder både af fejlen og af hele varen. På den måde kan vi bedst vurdere, hvorvidt det drejer sig om en reklamation.

Vi dækker naturligvis dine rimelige fragtomkostninger såfremt reklamationen er berettiget, så kontakt os på winnie@dengodebehandling.dk, inden du selv returnerer varen.

Pakken skal sendes til:

   Dengodebehandling  v. Winnie Elholm
   Vorrevej 32b
   8541 Skødstrup